dinsdag 22 maart 2011

Voortgangsgesprek


Vanmorgen samen met Ingrid en Elly weer het voortgangsgesprek gehad.
Afgesproken is dat Elly ons werkstuk per hoofdstuk door gaat lezen. Wij vinden het prettig om eventuele op-en aanmerkingen hierin te kunnen verwerken voordat het ingeleverd moet worden.
Ook willen we Delicious toevoegen aan onze Netvibes zodat wij de nieuwe sites van de I-Bibliotheek kunnen bijhouden.
Ik vind het ook erg leuk dat veel collega's ons blog nu volgen. Het motiveert en zij geven ons goede tips. Maar het mes snijdt aan twee kanten. De collega's lezen, ook voor hen, nieuwe wetenswaardigheden en "oude kennis" wordt weer nieuw leven ingeblazen.

3 opmerkingen:

  1. Lijkt mij ook heel prettig om reactie van collega's te krijgen. Zie dat op jullie blogs ook terug. En zeker dat ze ook hun kennis opfrissen door een blog te volgen. Helaas ervaar ik anders. Doe ik maar met jullie mee. Ok?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent van harte welkom hoor Erna. Ik vind het heel leuk dat je de tijd neemt om steeds op ons blog te reageren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je. Ik vind het leuk om je ervaringen te lezen en te delen.

    BeantwoordenVerwijderen