woensdag 30 maart 2011

De praktijk: Het Inlichtingenbureau



Dit keer niet zo lang bij het Inlichtingenbureau gezeten, maar toch nog 3 vragen gehad.
Lener vroeg naar De donkere kamer van Damocles van de schrijver Hermans.
In Bicat gekeken en met mevrouw naar de kast gelopen. Ze zag het enorm aantal boeken van Hermans en vroeg mij welke titels ik haar nog meer kon adviseren. Heb haar gelukkig kunnen maken met nog 2 titels.
Ook kwam er een meisje die vroeg of ik haar kon afmelden in de computer.
Het lukte haar niet. Ik ben met haar meegelopen en heb haar af kunnen melden.
Ook kwam er een lener die meldde dat de wifi niet functioneerde(voor de zoveelste keer!). Deze gebruiker ben ik al meer tegengekomen voor het zelfde euvel. Moet toch nodig eens wat aan gedaan worden zodat internet er niet zo vaak uitligt!!
Als ik bij het Inlichtingenbureau zit komt er altijd dezelfde vriendelijke dame aan de balie met vragen. Dit keer wil ze weten hoe de nieuwste Loes den Hollander heet en of het boek binnen is.
De titel kon ik wel voor haar vinden. Helaas voor mevrouw was de Toptitel uitgeleend en het gewone exemplaar nog in bestelling met maar liefst 5 reserveringen. Mevrouw was erg teleurgesteld.
Het was wel een heel bijzonder half uurtje want voor Lia Zuydgeest was dit de laatste keer bij het Inlichtingenbureau.

1 opmerking:

  1. Je was dus ter plekke op een "historisch moment".
    Ik ben weer bij nu met je inlichtingenwerk, mooie kleurencombinatie trouwens vann je blog.

    BeantwoordenVerwijderen