vrijdag 10 juni 2011

GESLAAGD!!!!!




Hallo alle medecursisten en collegavolgers

Zoals jullie al in de aanhef hebben kunnen zien, ben ik geslaagd voor het examen Informatiebemiddeling en klantcontact dat op donderdag 9 juni heeft plaatsgevonden.

Ik mag natuurlijk van Lidwien niet uit de school klappen, maar mocht al wel
vermelden dat als je de theorie goed leert de rest("vragen van klanten")wel mee viel. En dat was ook zo. Voor dat ik het wist was de tijd al om!

Ik wil iedereen, in de eerste plaats mijn coach,Elly Jansen, hartelijk bedanken voor de begeleiding, stagemogelijkheden(waardoor andere collega's een tandje harder moesten werken)en de vele leermomenten van collega's(dat blijft wel doorgaan hoop ik?).
Ook mijn medecursisten wil ik bedanken voor de gezellige tijd die ik met jullie heb gehad.

Omdat ik helaas niet bij de examenborrel kan zijn, ben ik door Ineke en Harm gehuldigd met een "gouden medaille" en een heerlijk fles Prosecco.
(en die wordt wel voor de helft door mij opgedronken hoor Ingrid S!)



Tot slot wens ik mijn medecursisten nog heel veel sterkte met de "laatste loodjes" en natuurlijk heel veel succes bij het examen. Jullie slagen vast wel allemaal! Ik zal aan jullie denken de 30e juni.

5 opmerkingen:

  1. Van harte Loes! En nu maar genieten van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, Loes!!
    Fijn dat dit nu achter de rug is en dat je het papiertje hebt. Ik hoor t.z.t. nog wel van je hoe het ging en wat Lidwien van je werkstuk vond.
    Nu eerst alles even achterlaten en je concentreren op de verre reis. Als je dit voor die tijd nog leest: hele goede reis en mooie ervaringen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. CONGRATULATIONS, Loes en een fijne vakantie! Je hebt het verdiend.

    Groetjes,
    Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte hoor Loes.

    Dàt is tenminste lekker vakantie vieren, zo!!

    Groetjes van Det

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had je nog gezien na je examen maar dan ook nog even op je blog.
    GEFELICITEERD.

    Groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen