dinsdag 1 februari 2011

Voortgangsgesprek




Vandaag met Elly het voortgangsgesprek gehad.
Verslag uitgebracht over de voortgang van de cursus.

Afgesproken is om samen de I-Bibliotheek te raadplegen (zijn weer nieuwe sites toegevoegd), materialen reserveren en enkele collega's uitnodigen voor het blog t.w. Annet, Caroline M en Karin.
Elly zal met Lia Z overleggen wanneer Ingrid en ik meekijken/draaien bij het inlichtingenbureau

Ook de opdracht gedaan van Elly: functies gebruiken van onze website in "mijn menu", de "Aanvraag" voorbereiden voor de collega's die deze verzoeken uitvoeren.
Verder in de catalogus Zoeklicht,Filter, kladblok en titelset gebruikt.

3 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de uitnodiging, Loes. Ik volg je nu anoniem. Ik hoop je wat tips te kunnen geven maar zo te zien ga ik ook veel van jullie leren.

    groetjes,
    Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie dat het goed gaat. Fijn om te lezen!

    Lidwien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handig, met de rss-feeds! Volgende week kunnen we de I-bibliotheek samen bekjken.

    BeantwoordenVerwijderen