zondag 9 januari 2011

Wie ben ik en wat doe ik?

Mijn naam is Loes Schoevers en ben werkzaam in de Centrale Bibliotheek Rijswijk als coördinator Klanten- en Leenservice.
Een deel van de missie van onze Bibliotheek luidt:
Bibliotheek Rijswijk biedt ontplooiingskansen aan iedereen en inspireert mensen in een stimulerende en toegankelijke omgeving.
Bibliotheek Rijswijk is informatievaardig en klantvriendelijk.
Het is om bovenstaande missie dat mijn collega Ingrid en ik de cursus Informatiebemiddeling gaan doen om in de toekomst ook inzetbaar te zijn bij het inlichtingenbureau. 
Verder vind ik het ook erg leuk om via een blog verslag te doen.


Informatiebemiddeling?
                                                                                                                                                 






3 opmerkingen:

  1. Hoi Loes
    Veel succes met deze cursus. Je krijg nog meer inzicht en achtergrondinformatie over het inlichtingenwerk. Dit zal je goed van pas komen in al je werkzaamheden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De eerste stappen zijn gezet. Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen